Comunicat 86 - Adhesions fins 31.07.2007

31.07.2007

Adhesions d’ajuntaments, consells comarcals, entitats, associacions, empreses, grups i formacions polítiques, fins al 27 de juliol de 2007

50 AJUNTAMENTS: 80% de la població:
Albinyana; Arboç, Banyeres del Penedès, Bellvei, Bonastre, Cabrera d’Igualada, Calafell, Capellades, Castellolí, Castellví de la Marca, Cubelles, Cunit, El Montmell, El Pla del Penedès, El Vendrell, Font-rubí, Gelida, Igualada, La Bisbal del Penedès; La Granada, La Llacuna, La Pobla de Claramunt, La Torra de Claramunt, Les Cabanyes, Masquefa, Montmaneu, Llorenç del Penedès, Olèrdola, Olesa de Bonesvalls, Olivella, Piera, Pacs, Pontons, Puigdàlber, Sant Jaume dels Domenys; Sant Martí de Tous; Sant Martí Sarroca; Sant Pere de Riudebitlles, Sant Quintí de Mediona, Sant Sadurní d’Anoia, Santa Fe del Penedès, Santa Maria de Miralles, Sitges, Subirats, Torrelavit, Vallbona d’Anoia, Veciana, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú, i Vilobí del Penedès.

04 CONSELLS COMARCALS: 100% de la població
Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Consell Comarcal de l’Anoia, Consell Comarcal del Baix Penedès i Consell Comarcal del Garraf.

09 ASSOCIACIONS EMPRESARIALS (1.500 empreses):
ADEG “Associació d’Empresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès” (Vilanova i la Geltrú); Associació de Comerciants i Empresaris (Cunit); Associació de Criadors de la Raça de Gallines del Penedès (Pacs); Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials (Vilanova i la Geltrú); Centre Professional (Vilanova i la Geltrú); Cooperativa Agrícola (La Bisbal del Penedès); Federació d’Associacions de comerciants, botiguers i professionals de Vilafranca (Vilafranca del Penedès); PIMECAVA (Sant Sadurní d’Anoia); Unió Vinícola del Penedès - UVIPE (Vilafranca del Penedès)

23 EMPRESES A TITOL PERSONAL:
Agrivila S.A. (Vilafranca); Auto Tallers Llopart (Moja-Olèrdola); Cales de Pachs, S.A. (Pacs del Penedès); Caves La Xarmada (Pacs del Penedès); Club Rítmica Gimdans (Vilafranca); Consultora de Comunicació Local, S.L. (Calafell); Construccions El Bosc de Moja, S.L. (Olèrdola); De Cara Gestors (Vilafranca); Enric Nadal S.L. (El Pla del Penedès), Estació de Servei Hort Gran S.A. (Vilafranca), Fusteria Salvó, S.A. (El Vendrell); Gestions i Assegurances Penedès, S.L. (Vilafranca); Gestoria i Assessoria J. De Cara, S.L. (Vilafranca); Girifas 98, S.L. (Cunit); Inversiones Ramon Berrio, S.L. (Cunit); Massana Noya S.L. (Sant Pau d’Ordal); Montajes y Mantenimiento del Penedès, S.C.C.L. (Els Monjos); Panificadora Hnos Gayo S.L. (Segur de Calafell); Refratecnik Ibérica, S.A. (Castellet i la Gornal); Setmanari La Fura (Alt i Baix Penedès); Tecfacrep, S.L.. (Sant Pere de Ribes); Troc Mediació i Serveis, S.A. (Els Monjos); Vins El Cep, S.L (Sant Sadurní).

104 ENTITATS, ASSOCIACIONS I GRUPS (7.500 associats):
1dos3 Picaparet, art i reciclatge (Vilafranca); Acadèmia Tastavins del Penedpes “Sant Humbert” (Vilafranca); Acció per la Llengua (Mediona); Agrupació del Bestiari Festiu de Catalunya (Vilafranca); Agrupació de Defensa Forestal “ADF Clot de Bou” (La Bisbal del Penedès); Agrupació de Defensa Forestal “ADF” (Olesa de Bonesvalls); Agrupació Excursionista “TALAIA” (Vilanova i la Geltrú); Agrupació Polifònica de Vilafranca (Vilafranca); AI-FIC (Santa Fe); Amics del Senderisme i la Natura de les Roquetes del Garraf (Les Roquetes del Garraf); AMPA Escola Les Moreres (Santa de Fe); Assemblea de Joves de Gelida (Gelida); Associació Casa Cultural Islàmica (Cunit); Associació Cultural Montònec (Font-rubí); Associació “El Sac Xiroi” (Castellvi de la Marca); Associació Ribes Internet / El Cancell (Sant Pere de Ribes); Associació dels Tres Tombs (Vilanova); Associació de Veïns del Poble Nou (Vilafranca); Aula de la Vinya i el Vi (Olèrdola); Ball de Diables de Vilafranca (Vilafranca); Bordegassos de Vilanova (Vilanova i la Geltrú); Bosc Verd (Vilafranca); Camí Solidari (Vilafranca); Casal de la Gent Gran de Torrelavit (Torrelavit); Castellers de Vilafranca (Vilafranca); CDC (Alt Penedès); CDC (Sant Llorenç d’Hortons); CDC (Vilafranca); Centre Excursionista del Penedès (Vilafranca); CiU (Comarcal del Garraf); CiU (Cunit); Club Bàsquet Calafell (Segur de Calafell); Club Cultural Fontclara (Vilafranca); Club Esportiu Penedès (Vilafranca); Club Petanca (Sant Sadurní); Club Tennis Segur (Segur de Calafell); Col·lectiu Dona de l’Alt Penedès (Vilafranca); Colla Castellera Xicots de Vilafranca (Vilafranca); Comissió de Festes de Font-Rubí (Font-Rubí); Companyia Catalana Latin Jazz (Vilafranca); Consell Consultiu de la Gent Gran - Alt Penedès ( Vilafranca); Consell Esportiu de l’Alt Penedès (Vilafranca); Coral de Torrelavit (Torrelavit); Cors Antistiana i Santa Maria (La Bisbal del Penedès); CUP (Vilafranca); CUP (Vilanova); El Centre (Llorenç del Penedès); El Pilar de Vuit (Vilafranca); Els Xulius C.S.R. (Sant Pere de Ribes); Endavant-OSAN (Vilafranca); ERC (Cunit); ERC (Sant Pere de Ribes); ERC (Sitges), ERC (Vilafranca); Esplai Xaloc-Xalat de Vendrell (Vendrell), Falcons de Vilafranca (Vilafranca); Federacion Asociaciones de Vecinos de Cunit (Cunit); Federació d’Independents de Catalunya (Reus); Foment Vilanoví (Vilanova); Fomento Instalaciones Deportivas -FIDSA. (La Bisbal del Penedès); Fundació Delta-L’Espiga (Vilafranca); Fundació Privada FICAD (Barcelona); GECASP - Centre Excursionista del Centre eAgrícola (Sant Pau d’Ordal); GOOB-FIC (Olesa de Bonesvalls); Grallers de l’Havana Xica (Vilanova); Grup d’Autoajuda Ginesta (Vilafranca); Grup de Dones Les Bones Valls (Olesa de Bonesvalls); Grup d’Estudis Cubellencs (Cubelles); Grup d’Investigadors de les Roquetes del Garraf ( Les Roquetes del Garraf); Grup de Joves de Sant Pere Molanta (St.Pere Molanta-Olèrdola); Grup d’Estudis Sitgetans (Sitges); Grup Municipal de CiU (Vilafranca); Grup de Teatre Attrezzo (Vilafranca); Grup de teatre Xarel·lo (Olesa de Bonesvalls); ICV (Vilafranca); Iniciativa de Cubelles (Cubelles); Institut d’Estudis Penedesencs; JARC-Consell Executiu (Vilafranca); JERC - Alt Penedès (Vilafranca); JERC (Garraf); JERC (Nacional); JERC (Sant Pere de Ribes); JERC (Vilafranca); Joves Diables (Cunit); Joves d’Esquerra Verda Alt Penedès (Vilafranca); JNC (Vilafranca); JNC (Vilanova); La Fornal (Vilafranca); Omnium Cultural de l’Alt Penedès (Vilafranca); Omnium Cultural del Garraf (Vilanova); Penya Barcelonista les Roquetes del Garraf (Les Roquetes del Garraf); Plataforma en defensa de la salut i el medi ambient (Santa Margarida i els Monjos); Plataforma en defensa de l’Ebre (Tortosa); Polisportiu Club Segle XX (La Bisbals del Penedès); Societat Cultural Recreativa Bisbalense (La Bisbal del Penedès); Societat d’Ensenyants de Matemàtiques del Garraf (Vilanova); Societat d’Esbarjo, Cultura i Esports LA PRINCIPAL (Vilafranca) TDAH- Penedès (Vilafranca); Transpenedès Jazz Orquestra (El Vendrell); Unió de Pagesos de Catalunya (Alt Penedès); U.E. Martinenca (Sant Martí Sarroca); U.E. Segur (Segur de Calafell); Unitat Municipal 9 (Sant Pere de Ribes)

11.725 CIUTADANS I CIUTADANES A TÍTOL PERSONAL

RESUM ADHESIONS AJUNTAMENTS
Comarca Població A Favor Contra Pendent
ALT PENEDÈS 27 = 20 + 4 + 3 96.779 81.949 85% 9.938 10% 4.892 5%
BAIX PENEDÈS 14 = 12 + 0 + 2 85.756 82.593 96% 0 0% 3.163 4%
GARRAF 6 = 4 + 1 + 1 133.117 102.818 77% 26.859 20% 3.440 3%
Totals AP+BP+G 47 = 36 + 5 + 6 315.652 267.360 85% 36.791 12% 11.495 3%
ANOIA (EN PROCÈS) 33 = 14 + 0 + 19 109.198 73.262 67% 0 0 35.936 33%
TOTALS 80 = 50 + 5 + 25 424.850 340.622 80% 36.791 9% 47.431 11%

Ajuntaments que properament, setembre/octubre votaran la moció: