Comunicat 92 - Adhesions d’ajuntaments, consells comarcals, entitats, associacions, empreses, grups

13.11.2007

i formacions polítiques, fins al 12 de novembre de 2007

58 AJUNTAMENTS: 87% de la població:
Albinyana; Arboç, Argençola, Banyeres del Penedès, Bellprat, Bellvei, Bonastre, Cabrera d’Igualada, Calafell, Capellades, Carme, Castellolí, Castellví de la Marca, Cubelles, Cunit, El Montmell, El Pla del Penedès, El Vendrell, Font-rubí, Gelida, Hostalets de Pierola, Igualada, Jorba, La Bisbal del Penedès; La Granada, La Llacuna, La Pobla de Claramunt, La Torra de Claramunt, Les Cabanyes, Masquefa, Montmaneu, Llorenç del Penedès, Olèrdola, Olesa de Bonesvalls, Olivella, Piera, Pacs, Pontons, Puigdàlber, Rubió, Sant Jaume dels Domenys; Sant Martí de Tous; Sant Martí Sarroca; Sant Pere de Ribes, Sant Pere de Riudebitlles, Sant Quintí de Mediona, Sant Sadurní d’Anoia, Santa Fe del Penedès, Santa Maria de Miralles, Sitges, Subirats, Torrelavit, Torrelles de Foix, Vallbona d’Anoia, Veciana, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú, i Vilobí del Penedès.

RESUM MOCIONS APROVADES AJUNTAMENTS
Comarca Població A Favor Contra Pendent
ALT PENEDÈS 27 = 21 + 3 + 3 96.779 81.949 85% 9.938 10% 4.892 5%
BAIX PENEDÈS 14 = 12 + 0 + 2 85.756 82.593 96% 0 0% 3.163 4%
GARRAF 6 = 5 + 0 + 1 133.117 129.677 97% 0% 3.440 3%
AP+BP+GA 47 = 38 + 3 + 6 315.652 294.219 93% 9.938 3% 11.495 4%
ANOIA 33 = 20 + 0 + 13 109.198 77.185 71% 0 0 32.013 29%
TOTALS 80 = 58 + 3 + 19 424.850 371.404 87% 9.938 2% 43.508 11%

04 CONSELLS COMARCALS: 100% de la població
Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Consell Comarcal de l’Anoia, Consell Comarcal del Baix Penedès i Consell Comarcal del Garraf.

10 ASSOCIACIONS EMPRESARIALS (3.750 empreses):
ADEG - Associació d’Empresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès (Vilanova i la Geltrú); Associació de Comerciants i Empresaris (Cunit); Associació de Criadors de la Raça de Gallines del Penedès (Pacs); Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials (Vilanova i la Geltrú); Centre Professional (Vilanova i la Geltrú); Cooperativa Agrícola (La Bisbal del Penedès); Federació d’Associacions de comerciants, botiguers i professionals de Vilafranca (Vilafranca del Penedès); PIMECAVA (Sant Sadurní d’Anoia); UEA - Unió Empresarial de l’Anoia (Igualada); UVIPE - Unió Vinícola del Penedès (Vilafranca del Penedès)

23 EMPRESES A TITOL PERSONAL:
Agrivila S.A. (Vilafranca); Auto Tallers Llopart (Moja-Olèrdola); Cales de Pachs, S.A. (Pacs del Penedès); Caves La Xarmada (Pacs del Penedès); Club Rítmica Gimdans (Vilafranca); Consultora de Comunicació Local, S.L. (Calafell); Construccions El Bosc de Moja, S.L. (Olèrdola); De Cara Gestors (Vilafranca); Enric Nadal S.L. (El Pla del Penedès), Estació de Servei Hort Gran S.A. (Vilafranca), Fusteria Salvó, S.A. (El Vendrell); Gestions i Assegurances Penedès, S.L. (Vilafranca); Gestoria i Assessoria J. De Cara, S.L. (Vilafranca); Girifas 98, S.L. (Cunit); Inversiones Ramon Berrio, S.L. (Cunit); Massana Noya S.L. (Sant Pau d’Ordal); Montajes y Mantenimiento del Penedès, S.C.C.L. (Els Monjos); Panificadora Hnos Gayo S.L. (Segur de Calafell); Refratecnik Ibérica, S.A. (Castellet i la Gornal); Setmanari La Fura (Alt i Baix Penedès); Tecfacrep, S.L.. (Sant Pere de Ribes); Troc Mediació i Serveis, S.A. (Els Monjos); Vins El Cep, S.L (Sant Sadurní).

106 ENTITATS, ASSOCIACIONS I GRUPS (7.600 associats):
1dos3 Picaparet, art i reciclatge (Vilafranca); Acadèmia Tastavins del Penedpes “Sant Humbert” (Vilafranca); Acció per la Llengua (Mediona); Agrupació del Bestiari Festiu de Catalunya (Vilafranca); Agrupació de Defensa Forestal “ADF Clot de Bou” (La Bisbal del Penedès); Agrupació de Defensa Forestal “ADF” (Olesa de Bonesvalls); Agrupació Excursionista “TALAIA” (Vilanova i la Geltrú); Agrupació Polifònica de Vilafranca (Vilafranca); AI-FIC (Santa Fe); Amics del Senderisme i la Natura de les Roquetes del Garraf (Les Roquetes del Garraf); AMPA Escola Les Moreres (Santa de Fe); Assemblea de Joves de Gelida (Gelida); Associació Casa Cultural Islàmica (Cunit); Associació Cultural Montònec (Font-rubí); Associació de Veïns del Port d’Aiguadolç (Sitges); Associació “El Sac Xiroi” (Castellvi de la Marca); Associació Ribes Internet / El Cancell (Sant Pere de Ribes); Associació dels Tres Tombs (Vilanova); Associació de Veïns del Poble Nou (Vilafranca); Aula de la Vinya i el Vi (Olèrdola); Ball de Diables de Vilafranca (Vilafranca); Bordegassos de Vilanova (Vilanova i la Geltrú); Bosc Verd (Vilafranca); Camí Solidari (Vilafranca); Casal de la Gent Gran de Torrelavit (Torrelavit); Castellers de Vilafranca (Vilafranca); CDC (Alt Penedès); CDC (Sant Llorenç d’Hortons); CDC (Vilafranca); Centre Excursionista del Penedès (Vilafranca); CiU (Comarcal del Garraf); CiU (Cunit); Club Bàsquet Calafell (Segur de Calafell); Club Cultural Fontclara (Vilafranca); Club Esportiu Penedès (Vilafranca); Club Petanca (Sant Sadurní); Club Tennis Segur (Segur de Calafell); Col·lectiu Dona de l’Alt Penedès (Vilafranca); Colla Castellera Xicots de Vilafranca (Vilafranca); Comissió de Festes de Font-Rubí (Font-Rubí); Comissió onze de setembre del Penedès (Vilafranca); Companyia Catalana Latin Jazz (Vilafranca); Consell Consultiu de la Gent Gran - Alt Penedès ( Vilafranca); Consell Esportiu de l’Alt Penedès (Vilafranca); Coral de Torrelavit (Torrelavit); Cors Antistiana i Santa Maria (La Bisbal del Penedès); CUP (Vilafranca); CUP (Vilanova); El Centre (Llorenç del Penedès); El Pilar de Vuit (Vilafranca); Els Xulius C.S.R. (Sant Pere de Ribes); Endavant-OSAN (Vilafranca); ERC (Cunit); ERC (Sant Pere de Ribes); ERC (Sitges), ERC (Vilafranca); Esplai Xaloc-Xalat de Vendrell (Vendrell), Falcons de Vilafranca (Vilafranca); Federacion Asociaciones de Vecinos de Cunit (Cunit); Federació d’Independents de Catalunya (Reus); Foment Vilanoví (Vilanova); Fomento Instalaciones Deportivas -FIDSA. (La Bisbal del Penedès); Fundació Delta-L’Espiga (Vilafranca); Fundació Privada FICAD (Barcelona); GECASP - Centre Excursionista del Centre eAgrícola (Sant Pau d’Ordal); GOOB-FIC (Olesa de Bonesvalls); Grallers de l’Havana Xica (Vilanova); Grup d’Autoajuda Ginesta (Vilafranca); Grup de Dones Les Bones Valls (Olesa de Bonesvalls); Grup d’Estudis Cubellencs (Cubelles); Grup d’Investigadors de les Roquetes del Garraf ( Les Roquetes del Garraf); Grup de Joves de Sant Pere Molanta (St.Pere Molanta-Olèrdola); Grup d’Estudis Sitgetans (Sitges); Grup Municipal de CiU (Vilafranca); Grup de Teatre Attrezzo (Vilafranca); Grup de teatre Xarel·lo (Olesa de Bonesvalls); ICV (Vilafranca); Iniciativa de Cubelles (Cubelles); Institut d’Estudis Penedesencs; JARC-Consell Executiu (Vilafranca); JERC - Alt Penedès (Vilafranca); JERC (Garraf); JERC (Nacional); JERC (Sant Pere de Ribes); JERC (Vilafranca); Joves Diables (Cunit); Joves d’Esquerra Verda Alt Penedès (Vilafranca); JNC (Vilafranca); JNC (Vilanova); La Fornal (Vilafranca); Omnium Cultural de l’Alt Penedès (Vilafranca); Omnium Cultural del Garraf (Vilanova); Penya Barcelonista les Roquetes del Garraf (Les Roquetes del Garraf); Plataforma en defensa de la salut i el medi ambient (Santa Margarida i els Monjos); Plataforma en defensa de l’Ebre (Tortosa); Polisportiu Club Segle XX (La Bisbals del Penedès); Societat Cultural Recreativa Bisbalense (La Bisbal del Penedès); Societat d’Ensenyants de Matemàtiques del Garraf (Vilanova); Societat d’Esbarjo, Cultura i Esports LA PRINCIPAL (Vilafranca) TDAH- Penedès (Vilafranca); Transpenedès Jazz Orquestra (El Vendrell); Unió de Pagesos de Catalunya (Alt Penedès); U.E. Martinenca (Sant Martí Sarroca); U.E. Segur (Segur de Calafell); Unitat Municipal 9 (Sant Pere de Ribes)

11.750 CIUTADANS I CIUTADANES A TÍTOL PERSONAL